tisdag 3 april 2012

Ella 7 år

Ella hade födelsedag den 24/3. För många när deras barn fyller år så är det ett år till. För mig är det ett år mindre. Ett år närmare det oundvikliga. Fan. Jag vill inte och ångesten är stor.

I mars förra hade vi underbara Jenny Sandberg på besök. Jenny är min favorit fotograf. Jag älskar hennes bilder. Jag vill helst göra fotograferingen utomhus men jag vågade inte vänta tills sommaren. Så vi gjorde en inomhus fotografering. Det var tur. Vid denna tiden förra året kunde Ella fortfarande gå lite, prata, rita, sitta, och pussa mig. Vi fick helt underbara bilder på Ella o Tim. De bilderna värmer när jag tittar på dem.
I somras gjorde vi en fotografering till. Efter ett par ombokningar pga vädert så blev det av på en av de finaste dagarna på hela sommaren. Den dagen strålade Ella ikapp med solen och ännu en gång fick vi många bra foton på Ella och oss alla. Dessa bilder är helt ovärdeliga.
Mitt råd till alla är att någon gång fota hela familjen tillsammans. Man hatar det när man gör det men när man kan titta tillbaka på dem så ångrar man sig inte.

Inga kommentarer: